食飽後最好嘅活動當然係散步啦。於是我地就駕車到附近神威岬睇下。

一落車都唔多覺,但當我地向海邊越行越出就發覺。。。好大風呀!

d風真係吹到呼呼聲,我地行過女人禁地個牌就見到個海,好靚,
海水寶藍色,真係好靚。




只可惜有霧或煙霞,望唔倒太遠,又蒙蒙地,而且因為太大風,
出去嗰段路封左,有d失望。
我地喺嗰度行下,影下相,吹到個頭癲左就走lu。
本來跟住去島武意,但礙於時間關係同諗住都係望海啫,
就求其停左喺一個沙灘,落車影下相,
感受下日本人夏天假日一家人去沙灘玩或紮營氣氛。




我地駕車沿路都見到好多人紮營同bbq,好似好relax同enjoy咁,
攪到我好羡慕佢地可以對住咁靚海享受假期。
回程時途經余市生果檔,我地食左呢次旅程中最好食蒸黃粟米,
真係好甜,好多汁。之後再喺其他地方食都食唔番了。

我地喺小樽停一停,行左個圈,同買左個芝士蛋糕今晚食。



跟住就返札幌,一入札幌市,又塞車,真係好多車呀,又多燈位,
攪到好晏,行唔到街了
咁唯有去ESTA頂層食拉麵,喺三間食味噌拉麵嘅舗頭中我地揀左食〔大空},
都幾好食.

再食埋個甜品就滿足了.個人認為ESTA頂層嘅〔山中牧場〕係最好味嘅,
因為好香奶味又唔太甜.我每次去札幌都必食.


跟住去大通公園行一陣就返酒店了.原來晚上嘅大通公園都好熱鬧呢,
有三三兩兩在傾計,又有人玩滑板,x bike,又有樂隊在jam歌...

返到酒店食芝士蛋糕啦!

以前都去過小樽兩次但唔知點解從來都冇試過呢款芝士蛋糕.
今次會試係因為見過其他網友激讚佢,話好正,所以我地又試.
果然好味,又滑,又香,又唔太甜,又唔膩,真係要試.但提一提,
呢款蛋糕係要解凍後先食得,仲要係全解凍(如果唔係冇咁滑),
即係唔可以即買即食(堂食件裝例外).

arrow
arrow

    dada 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()