今朝一早瞓醒就落樓下食個早餐先。我一直都以為住呢間Chisun hotel係唔包早餐嘅,直至琴晚check in 時先知原來係包嘅,當堂喜出望外呀。個早餐係自助形式,都有幾多選擇,絶對好過東橫inn好多倍。 

食飽後就出發去攞車,我地慢慢行去時計台附近嘅mazda租車(其實Chisun hotel都只不過係時計台後面條街),好快就到了。約左9點攞車,我地就真係9點到達。架車係早喺4月時上網經tocoo book嘅。之前提過我地原本諗住坐JR,因為知道七、八月份喺北海道租車好貴,但我4月喺tocoo個網睇夏季mazda租1300c.c.車都只係平均4700日元一日(已包免責保險),我就即刻改變主意由坐JR到自駕遊了。無錯,我當時都有諗”有無咁平呀”,因為真係好難相信,其他所有租車公司都要起碼7000日元一日,但唔理了,既然tocco都email覆我confirm我嘅booking,咁就一於少擔心咁多。

 去到mazda櫃台,學之前網友話齋,俾齊”租車四寳(護照,國際駕照,booking email同信用咭)”佢,好快就攪掂。我地仲即場加租多一日同改還車地點,個職員打左個電話之後就話無問題,我接過張單後第一時間望下個總數,果然係~4,3000日元,嘩,真係咁平,好開心呀^^ 之後就拿拿聲出去check車,係一架深灰色mazda demio,車仔細細但都幾有形,個行李箱仲放發得落我地兩個中筴有餘。環繞架車一週後發現架車後bumper角有微花,即刻同職員講,咁佢就mark低,咁做係避免還車時被追究賠償。之後個職員仲教我地用個GPS,可以選擇日文或英文。

 好,一切準備就緒,出發! !第一站,積丹,我地黎啦!!

為左慳錢,我地選擇行國道,即係唔使俾錢嘅公路.由札幌去積丹會途經小樽同余市兩個比較出名嘅市.由於札幌市內較為塞車,我地就算攞車後直奔積丹都要中午12點先到達第一站,みさき餐廳食海膽飯. 

去到門口已經見到有好多車同好多人,即刻叫小小落車登記攞位先,我就去泊車.嗰度其實有兩個停車場,一個喺正門口,一個喺上面.泊完車入到去真係超多人等位.我地都等左大半個鐘先有位.我地當然係想叫馬糞海謄飯,但竟然賣晒...簡直係晴天霹靂)#o#( 咁唯有退而求其次要紫海膽飯加鮑魚刺身.

 

食完,都好味嘅,感覺同場外市場嗰d差不多,但又未至於要專程查咁遠車黎食囉!

 

arrow
arrow

    dada 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()