close

琴日已同front desk約好食早餐時間,所以大概7:30就有服務生托住我地嘅早餐到我地房門口了。

我地選擇喺出面對住個大海食。好心曠神怡呀~~

今日主要節目都係閒逛fira。所以早餐後我地又行trail去fira。

沿途影下相,行下停下。

day 5 2.jpg

day 5 1.jpg

IMG_9755.jpg

 

 

去到fira又夠鐘食晏了。好吃。25歐羅。

day 5 lunch.jpg

喺fira廣場買左個crepe食,好味

繼續行下影下。

 

day 5 3.jpg

 

到6:45左右打算去hertz攞車。但係去到hertz冇人嘅?!

又鎖左門,咁我地等下啦,可能職員出左去做野呢。等左15分鐘都冇人嘅?

其實佢門口有張紙寫左緊急聯絡電話,我嘗試打去,有個聽落去比較年長嘅女人聽。

我用英文問係咪"hertz?"佢用外語答左D野。我再用英文問係咪"hertz?"跟住佢cut左我線

等到咁上下仲係冇人,有D擔心了。。。

我行過對面其他嘅租車公司問嗰D職員知唔知hertz嘅人會唔會返,佢地話會,叫我再等一陣。

結果真係好快就見到有hertz職員返,但都比約好的7點遲了起碼15分鐘先到。

拿拿聲搞好租車手續,就揸架手排Hyundai返酒店。(趕住返去睇日落呀!)

完本個計劃係早攞車,早食晚飯然後回酒店露台欣賞Santonrini的日落。

但因為晏了攞車,所以回酒店附近的餐廳食完飯返去後個太陽已經跌左落個海了 

day 5 4.jpg

 

講返間餐廳,係酒店職員介紹,超好食,超多人。好食到食完後要即刻book定明晚嘅枱。

就係下面張相寫住Anogi嘅餐廳。

day 5 dinner 1.jpg

IMG_9808.jpg

52歐羅。

IMG_9794.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    dada 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()